Je možné postavit novou identitu kolem starého loga? Atypický rebrand pro energetickou společnost GEEN

Klient
GEEN Sale a GEEN Holding (Brno, ČR)
Dodavatel energie GEEN Sale je součástí většího holdingu, který se specializuje primárně na nákup, development a výstavbu obnovitelných zdrojů energie.
Rok
2019 – 2020Rozsah projektu
- Zjednodušení vizuální identity
- Nové vizitky, obálky, tiskoviny, atd.
- Wireframing nového webu (ve vývoji)
- UX konzultace při vývoji zákaznického portálu a obchodního CRM
- Letáky a brožury
- Design výroční zprávy
- Právní dokumenty, smlouvy a návrh měsíčního vyúčtování
Popis
I když byla původní vizuální identita výrazně zastaralá, díky nedávným investicím nebylo možné měnit logo, alespoň část barevné palety a písma.
Z původních čtyřech barev zbyla v logu jedna, druhá pak zůstala součástí nové, do modra laděné vizuální identity. Nové materiály jsme vypouštěli do oběhu postupně dle potřeb klienta.


GEEN Holding annual report 2018


