Vyberte stránku

Je možné postavit novou identitu kolem starého loga? Atypický rebrand pro energetickou společnost GEEN

Klient

GEEN Sale a GEEN Holding (Brno, ČR)

Dodavatel energie GEEN Sale je součástí většího holdingu, který se specializuje primárně na nákup, development a výstavbu obnovitelných zdrojů energie.

Rok

2019 – 2020

Rozsah projektu

  • Zjednodušení vizuální identity
  • Nové vizitky, obálky, tiskoviny, atd.
  • Wireframing nového webu (ve vývoji)
  • UX konzultace při vývoji zákaznického portálu a obchodního CRM
  • Letáky a brožury
  • Design výroční zprávy
  • Právní dokumenty, smlouvy a návrh měsíčního vyúčtování

Popis

I když byla původní vizuální identita výrazně zastaralá, díky nedávným investicím nebylo možné měnit logo, alespoň část barevné palety a písma.

Z původních čtyřech barev zbyla v logu jedna, druhá pak zůstala součástí nové, do modra laděné vizuální identity. Nové materiály jsme vypouštěli do oběhu postupně dle potřeb klienta. 

GEEN Holding annual report 2018