Pro Jirku Hanouska jsem původně dělal jen krátkou brožuru pro prodejce nemovitostí. Po nějakém čase ale začal přemýšlet o změně konceptu svojí značky a o změnách na původním webu.
Nakonec z toho byl kompletní rebrand, Jirka má k sobě další parťáky a i nový web se musel přizpůsobit heslu „větší, lepší, rychlejší“.
Zatímco nová identita, barevně i stylové vycházející z té původní, vznikala poměrně snadno, web byl daleko větší oříšek. Katalog nemovitostí od různých prodejců se mění každým dnem a snadná obsluha je klíčová. V rámci CMS jde měnit a přidávat prakticky cokoliv - profily makléřů, stav nemovitostí, příspěvky na blog.
Nabídky jde filtrovat podle různých kritérií, některé z nich jsou vícejazyčné. Tady už jsme se dostali tak trochu mimo teritorium toho, co platforma Webflow zvládá sama o sobě, a spoustu toho bylo potřeba nakódovat dodatečně na míru (filtry, hypoteční kalkulačka, formuláře, slidery).
Ani po dvou letech se práce na webu nezastavila, v roce 2024 nás čekala velká výzva v podobě členské sekce s online kurzem pro realiťáky a nová šablona prodeveloperské projekty.
Hanousek & Partneři
2022–2024
Copywriting – Anna Caldrová
Logo a vizuální identita, web design, Webflow development, marketingové materiály