Vysoké nároky a učení za běhu – realitní služby pro náročné

KLIENT
Hanousek & Partneři
ROK
2022
MOJE ÚLOHA
Kreativní strategie
Logo
Vizuální identita
Web Design
Tvorba webu (Webflow)
Pro Jirku Hanouska jsem původně dělal jen krátkou brožuru pro prodejce nemovitostí. Po nějakém čase ale začal přemýšlet o změně konceptu svojí značky a o změnách na původním webu.

Nakonec z toho byl kompletní rebrand, Jirka má k sobě další parťáky a i nový web se musel přizpůsobit heslu „větší, lepší, rychlejší“.

Zatímco nová identita, barevně i stylové vycházející z té původní, vznikala poměrně snadno, web byl daleko větší oříšek. Katalog nemovitostí od různých prodejců se mění každým dnem a snadná obsluha je klíčová. V rámci CMS jde měnit a přidávat prakticky cokoliv - profily makléřů, stav nemovitostí, příspěvky na blog.

Nabídky jde filtrovat podle různých kritérií, některé z nich jsou vícejazyčné. Tady už jsme se dostali tak trochu mimo teritorium toho, co platforma Webflow zvládá sama o sobě, a spoustu toho bylo potřeba nakódovat dodatečně na míru (filtry, hypoteční kalkulačka, formuláře, slidery).